לשחרר הנאה: מדריך מקיף לתנוחות מין בוויקיפדיה

סיפורי סקס
640 מילים

לשחרר הנאה: מדריך מקיף לתנוחות מין בוויקיפדיה

סיפורי סקס - לשחרר הנאה: מדריך מקיף לתנוחות מין בוויקיפדיה

escort 4 U,אסקורט 4 יו – פורטל מומלץ

במשך שנים רבות, סקס היה נושא טאבו ומשהו שכמעט ולא דנו בו בגלוי. אבל עם עליית האינטרנט והקבלה הגוברת של ביטוי מיני, דיבור על מין הפך נפוץ יותר ואפילו מקובל. אחד הנושאים הפופולריים והמבוקשים ביותר באינטרנט הוא תנוחות מין. מהמיסיונר הקלאסי ועד לעמדות ההרפתקניות והיצירתיות יותר, נראה שיש רשימה אינסופית של אפשרויות לבחירה. עם זאת, כשמדובר במציאת מידע אמין על תנוחות מין, ויקיפדיה היא לעתים קרובות המקור ללכת עבור אנשים רבים. בפוסט בבלוג זה, נחקור כמה מתנוחות המין הפופולריות והמעניינות ביותר המפורטות בוויקיפדיה, ונספק לך מדריך מקיף לשחרור הנאה בחדר השינה.

1. העמדה המיסיונרית
אי אפשר לדבר על תנוחות מין בלי להזכיר את התנוחה הקלאסית והנפוצה ביותר – המיסיונרית. תנוחה זו כוללת את האישה שוכבת על גבה עם רגליים פשוקות בעוד הגבר למעלה, פונה אליה. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה וקשר עין אינטימי, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית עבור זוגות רבים. בעוד תנוחה זו עשויה להיראות בסיסית, ישנן וריאציות שיכולות לתבל את הדברים, כגון הרמת רגלי האישה למעלה על כתפיו של הגבר או הנחת כרית מתחת למותניה לזווית אחרת.

2. דוגי סטייל
תנוחת מין פופולרית נוספת היא דוגי סטייל, שבו האישה נמצאת על ידיה וברכיה בעוד הגבר חודר אליה מאחור. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה ומעניקה לגבר מבט נהדר על גבה וישבנה של האישה. זוהי גם בחירה פופולרית עבור אלה שנהנים קצת משחק מחוספס. עבור וריאציה, האישה יכולה לקשת את גבה ולהניח את ראשה וזרועותיה על המיטה, מה שמקל על הגבר לגרות את הדגדגן שלה בידיו.

3. הקאוגירל
בתנוחה זו, האישה משתלטת על ידי קשירת ירכיו של הגבר וביצוע תנועת הדחיפה. תנוחה זו מאפשרת גישה נוחה לדגדגן ויכולה להוביל לאורגזמות עזות. הגבר יכול גם לקבל את ידיו חופשיות כדי לעורר את השדיים או הדגדגן של האישה. לשם שינוי, הגבר יכול לשבת בזמן שהאישה שוכבת על ברכיו, עם הפנים הרחק ממנו.

4. הקאוגירל ההפוכה
בדומה לתנוחת הבוקרים, הקאוגירל ההפוכה כוללת את האישה חוגרת את מותניו של הגבר, אך פונה הרחק ממנו. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה ומעניקה לגבר מבט נהדר על גבה של האישה. זה גם מאפשר לאישה לשלוט בעוצמה ובזווית החדירה, מה שעלול להוביל לגירוי נקודת הג'י. עבור וריאציה, הגבר יכול לשבת או לכרוע, מה שנותן לאישה יותר יציבות ואולי מוסיף ויברטור מגרה דגדגן לתערובת.

5. הפרפר
למי שמעדיף חוויה אינטימית וחושנית יותר, תנוחת הפרפר עשויה להיות שווה לנסות. בתנוחה זו, הגבר שוכב על צדו בעוד האישה שוכבת על גבה כשרגליה כרוכות סביב מותניו. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה, תוך שהיא מאפשרת גם קשר עין ונשיקות. לשם שינוי, האישה יכולה להצליב את רגליה מאחורי גבו של הגבר, מה שמאפשר חוויה הדוקה ואינטנסיבית יותר.

6. המריצה
מרגישים הרפתקנים ומחפשים אתגר חדש? תנוחת המריצה עשויה להיות בדיוק זו בשבילך. בתנוחה זו, האישה נמצאת על ידיה ורגליה בעוד הגבר מחזיק את רגליה למעלה וחודר אליה מאחור. תנוחה זו דורשת מעט כוח פלג גוף עליון משני בני הזוג ועשויה לדרוש מעט תרגול, אך היא יכולה להציע הנאה עזה וליצור קשר עמוק יותר בין בני הזוג.

7. ריקוד הלאפ דאנס
תנוחת הלאפ דאנס מביאה קצת משחקי תפקידים לחדר השינה, ועוסקת בכך שהאישה לוקחת שליטה ונותנת לבן זוגה הצגה. האישה יכולה לחגור את בן זוגה בזמן שהוא יושב על כיסא או על קצה המיטה, והיא יכולה לבצע ריקוד לאפ דאנס חושני לפני קיום יחסי מין. תנוחה זו מאפשרת כמה טיזינג, תנועות איטיות וקשר עין אינטנסיבי, מה שהופך אותה למושלמת למי שנהנה מקצת סטריפ-טיז.

8. הנשר הממרח
מחפשים תנוחה המאפשרת גישה נוחה וחדירה עמוקה? הנשר המתפשט עשוי להיות בדיוק האחד בשבילכם. בתנוחה זו שוכבת האישה על גבה כשרגליה פשוקות וקרסוליה על כתפיו של הגבר. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה וגירוי של נקודת הג'י והדגדגן. זוהי גם עמדה מצוינת עבור מין אוראלי כמו הגבר יכול לקבל גישה קלה לאיברי המין של האישה.

9. הטנגו העומד
למי שרוצה להוסיף קצת גיוון וריגוש לחיי המין שלו, הטנגו העומד הוא הבחירה המושלמת. בתנוחה זו עומד הגבר בעוד האישה כורכת את רגליה סביב מותניו, כשפניה אליו. תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה, תוך שהיא מאפשרת גם נשיקות עמוקות וקשר עין אינטימי. הוא

בלוג סקס thatgirlwithherblog - מאמרים נוספים

סיפורי סקס

זנות: בחינה מחודשת של תעשייה עתיקת יומין סיפורי סקס - זנות: בחינה מחודשת של תעשייה עתיקת יומין

זנות, החלפת מעשים מיניים תמורת כסף או צורות תשלום אחרות, הייתה נושא שנוי במחלוקת במשך מאות שנים. זו תעשייה שהיא גם מרתקת וגם שנויה במחלוקת, עם דעות מוצקות משני צדי המתרס. יש הרואים בה סוג של ניצול, ויש הרואים בה חילופי דברים לגיטימיים ובהסכמה בין…

סיפורי סקס

חשיפת עולמן של נערות ליווי: הבנת מקצוען והשפעתן על החברה סיפורי סקס - חשיפת עולמן של נערות ליווי: הבנת מקצוען והשפעתן על החברה

נערות ליווי, הידועות גם בשם קורטיזנס, הן אנשים שנשכרים ללוות ולספק חברות ללקוחות לתקופה מסוימת של זמן. מקצוע זה קיים כבר מאות שנים, אך לעתים קרובות הוא לא מובן וסטיגמה על ידי החברה. בפוסט בבלוג זה, נעמיק בעולמן של נערות ליווי, ונשפוך אור על מציאות…

סיפורי סקס

עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה הזוהרת והמורכבת סיפורי סקס - עולם נערות הליווי: מבט מבפנים על התעשייה הזוהרת והמורכבת

כשחושבים על נערות ליווי, התמונות הראשונות שעולות בראש הן לרוב אלה של יוקרה, פיתוי ויופי. נשים אלה הוצגו בתקשורת הפופולרית כפנטזיה האולטימטיבית, המגשימות את רצונותיהם של לקוחותיהן בקלות ובחן. עם זאת, המציאות של להיות נערת ליווי היא הרבה יותר מורכבת ורבת פנים ממה שמוצג בדרך…